Csoportos jógaórák 
- mert az út a fontos

Ha még nem voltál nálam órán, kérjük, töltsd ki az űrlapot a szívecskére klikkelve. Köszönöm!

"A test a templom, az ászana az ima." BKS Iyengar

A rendelkezések miatt nem tartok most személyesen órát, online magánóra foglalható.

ONLINE FOGLALKOZÁSOK a ZOOM-on keresztül

21 napos kihívás

Tudatos jelenlét minden reggel 6:30-tól a zoomon.

Első alkalom:
2021. 03. 27. szombat
Utolsó alkalom:
2021. 04. 16. péntek

Konzultációs lehetőség:
minden szerdán 17 órától 60 p

A meditáció 50 perces, 7:20-ig tart,
Bármikor be lehet csatlakozni, vagy ki lehet szállni. Ha 5 perced van, ülj 5 percet, ha 20, akkor 20-at, ha félórád, akkor ülj velem fél órát, de ha igazán szeretnél eredményt, ülj velem minden reggel 50 percet.

A gyakorlás ingyenes.
Ha szeretnél adományként támogatni megteheted, de nem kötelező. Minden adományt köszönök, legyen az 500 Ft, vagy 2500 Ft, de azt is jó, ha csak jelen vagy velem.

Az órákat az Útközben Jóga zárt csoportjában található linken keresztül érheted el, ehhez nem kell semmit tenned, csak fél 7 előtt pár perccel elindítani, ráklikkelni a linkre. A képernyőd maradhat kikapcsolva, de be is kapcsolhatod. A meditáció elejét gong jelzi, végét gong jelzi ismét.

Csoport: 

https://www.facebook.com/groups/1864456100352999

Nem beszélgetünk, nem töltjük most semmi fölöslegessel az időt, csak a koncentrációt (dharana) és annak egy mélyebb fokozatát, a meditációt (dhjána) gyakoroljuk. A meditáció nem vezetett meditáció, nem tartalmaz vizualizációt, nem tanítom, csak az együttlét, együtt lenni a jelenben van a fókuszban.

Ez egy olyan gyakorlás, ahol együtt vagyunk, és itt az EGYÜTT/LÉT-en van a hangsúly. Nem tanítom a meditációt, a célom inkább az, hogy én amúgy is minden reggel ebben az időpontban ülök 50 percet, szeretnélek benneteket inspirálni, motiválni, hogy ti is üljetek. Nem tanítok semmit, egymásnak tanítunk azzal, hogy együtt ülünk. Hogy közösségi élményünk lesz, hogy teszünk a tudatosságunkért, ami az elkövetkezendő napokban kiemelten fontos.

Minden szerdán 17 órától ingyenes konzultációs lehetőséget biztosítok, ugyanezen a linken, ahol a csoportban megbeszélhetjük a kérdéseket ill. ha bárkinek valamilyen megjegyzése, problémája, elakadása van, vagy csak szimplán megosztaná velünk a gyakorlás tapasztalatait.

A tudatos jelenlét meditáció előnyei:
- oldja a szorongást
- megszünteti a félelmeket
- koncentráltabbá tesz
- összeszedettséget ad
- a nap hátralevő óráiban is megmarad a tudatosság
- fegyelmezetté tesz
- képes leszel irányítani önmagad
- önmagadat tanítod tudatosan megélni az életed
- ez a gyakorlás olyan, mint egy edzés az elmének
- növeli a kreativitást benned
- megtanít nem aggódni a jövőn és nem rágódni a múlton
- a jelenbe hoz
- megtanulod megélni azt, milyen azzal foglalkozni amivel éppen kell
- megszünteti a szétszórtságot
- erőt ad és kitartásra nevel
- egyhegyűvé tesz
- megteremti a belső rendet
- megteremti a belső védelmet
- megtanít nem beavatkozni az eseményekbe
- megtanít elengedni a kontrollt
- segít megismerni önmagad, feltárni az ösztönkésztetéseidet
- megtanít az elfogadásra, a türelemre és a szeretetre

Mire lesz szükséged:

- párnázd jól ki magad, ne a kemény talajon ülj, mert akkor biztos elzsibbad a lábad
- a feneked alá is rakj egy párnát és ha a levegőben van a térded, azok alá is
- szellőztetett térre, üres gyomorra, ürített belekre, melegre
- egy olyan helyre, ahol nem zavar meg senki a családból, ahol magad lehetsz, nincs mászkálás, járkálás lehetőség szerint, amíg gyakorolsz, de ha ilyen nincs akkor ezt fogadd el, akkor is tudsz gyakorolni

A gyakorlatról:
- miután elhelyezkedtél számolni fogod a lélegzeted, 1-től 10-ig újra meg újra, közben arra ügyelve, hogy a számokra vidd a fókuszt, ha jön valamilyen érzet, érzelem, gondolat, késztetés, ötlet azt engedd el
- NEM vezetett meditáció
- NEM vizualizálunk
- NEM képzelgünk

 

Várlak szeretettel!

Brávácz Alexandra
Erste Bank 11600006-00000000-75118707

---------------------------------------------------------------------------------

ÓRALÁTOGATÁSI SZABÁLYOK

Aki jön hozzám órára, kérem, hogy 2 m-es távolságba helyezze el a matracát a másikhoz képest ill. maszkban jöjjön be a terembe és a maszkot hordva öltözzön át. A maszkot akkor lehet levenni, amikor elhelyezkedtél a matracon.

Kérlek, ne gyere el, ha:

- olyan személy társaságában voltál az elmúlt 10 napban, akinek azóta pozitív lett a koronavírus tesztje és neked nincs azóta negatív teszted

- ha az elmúlt 10 napban náthás vagy lázas voltál, köhögtél vagy köhögsz, köhécselsz, fáj a torkod, erősen a fejed vagy a covid19 betegség egyéb tüneteit mutatod (akkor is ha azt gondolod, az allergia, most nem teszünk különbséget)

- ha "piros" vagy "sárga" országból jössz és nincs negatív teszted

- ha bármilyen alapbetegséged van, ami alapján a veszélyeztetettek közé tartozol (legyen az bármi, cukorbetegség, magas vérnyomás, tüdő, szívproblémák stb.)

- ha a veszélyeztetett korosztályba tartozol (65 év felett)

Köszönöm, hogy vigyázol magadra, hogy vigyázunk egymásra.

Helyszín:

MOM SPORT 12. ker. Csörsz u. 12-14. földszint

Vasárnap 18 óra Brávácz Alexandra

Hatha jóga // Vinyasa Flow 

Szerda 17.30 óra Brávácz Alexandra 

Női HOLD jóga 

Áraink:
1 alkalom: 2800 Ft

Bérletek:
5 alkalom: 12 500 Ft - 6 hétig érvényes
10 alkalom: 22 000 Ft - 12 hétig érvényes

Az órák 90 percesek.

Az órákra előzetesen nem kell regisztrálni. de kérlek, küldd el a számla miatt a  címedet és az email címedet. Köszönöm.

Parkolni lehet a Jagelló úti kültéri parkolóban, 3 óra ingyenes. A parkolójegyet távozáskor az uszoda pénztárában kell érvényesíteni.

Facebook csoportok - kérjük, csatlakozz, mielőtt jönnél az órára, mert ott tüntetjük fel az aktualitásokat

Női: https://www.facebook.com/groups/162869708167986/

Vegyes: https://www.facebook.com/groups/1864456100352999/

-------------
Ha először jössz hozzánk:


A jelentkezésnél kérlek, add meg, van-e valamilyen egészségügyi problémád, szedsz e gyógyszert, van e bármi, ami akadályozhat a gyakorlásban és ha igen, előtte egyeztessük, mire kell figyelned. Ehhez kérlek töltsd ki itt, a lap tetején található adatlapot.

Mire van szükséged?
Hozz matracot, ha lehet, kényelmes ruhát, lehetőleg pamutból legyen. Ha van jógamatracod használd, ha nincs, talán érdemes egyet rendelni online, mert az elkövetkezendő hetekben szükséged lesz rá, ha rendszeresen jógázol. 

Kérdésed van?
Írj! utkozbenjoga@gmail.com